035 609 1690

Event marketing - Cross mediaal

U wilt een evenement organiseren waarmee u uw relaties wilt bereiken. Denk bijvoorbeeld aan de organisatie van een congres, symposium, beurs of bedrijfsevenement. Dit vergt veel inspanningen op het gebied van het uitnodigen van die relaties en het registreren van de aanmeldingen. Het verwerken en opvolgen van de respons kost tevens veel tijd en aandacht. Van het versturen van een persoonlijke uitnodiging waarmee uw relatie zich kan inschrijven op een landingspagina in uw huisstijl verhoogt u de respons op uw event. De bevestiging van de inschrijving die de relatie vervolgens ontvangt dient tevens als toegangsbewijs voor het event. De aanmeldingen kunnen worden opgevolgd door middel van een reminder. Dit kan zowel als digitaal of fysiek document. En wat te denken van een programmaboekje, een hand-out, of een enquête tevredenheid mailing of simpel bedankkaart ná het event!?

Unieke en gepersonaliseerde landingspagina (PURL)

We zien het steed vaker voorbijkomen; Een persoonlijke URL (PURL). De unieke en gepersonaliseerde landingspagina op het internet, speciaal gemaakt voor elke ontvanger van uw direct mail of e-mail marketing campagne. Door het gebruik van Persoonlijke URL’s in uw campagne, zult u in staat om te profiteren van: Verhoogde respons, de mogelijkheid om reacties in real-time te volgen en ontvangen van e-mail om direct follow-up met geïnteresseerde prospects te verzorgen, waardevolle informatie verzamelen van prospects, om het gebruik van die informatie tbv volgende campagnes nog relevanter te maken. ESED direct marketing kan helpen bij het ontwerpen van de Persoonlijke URL pagina.

Crossmedia campagnes

De combinatie van een goede database, een Direct Mail met de juiste boodschap, een passende mediamix en de persoonlijke benadering, kunnen voor een mooi resultaat zorgen. Het op de juiste manier integreren van een PURL in je campagne levert namelijk een significant hogere respons op. Er wordt gesteld dat een DM-campagne met een PURL gemiddeld 10% response genereert, voor lead generation, klantonderzoek en introductiecampagnes. Klanten en prospects ontvangen hierbij een e-mail, kaart of brief voorzien van gepersonaliseerde URL en inlogcode. Via de PURL en code kunnen de klanten of prospects zich aanmelden voor een evenement of meedoen aan een onderzoek en beloond worden met bijvoorbeeld een korting Voucher. De vouchers kunnen indien gewenst gepersonaliseerd worden. Omdat de inrichting van crossmedia-campagnes erg afhankelijk is van precieze doelstelling, eisen en wensen, is een offerte hiervoor altijd maatwerk.

Ik wil contact           Ik wil een offerte 

>>Event marketing - PURL

Wij helpen u graag verder

neem contact op