Event marketing - crossmediaal
Minder werk dan u wellicht denkt
Wilt u een congres, symposium, beurs of bedrijfsevenement organiseren om uw relaties heel gericht te bereiken? Dat lijkt wellicht veel werk. ESED heeft veel ervaring op dit gebied en kan u veel werk uit handen nemen. Dat geldt onder meer voor het uitnodigen van uw relaties zodat u zich kunt toeleggen op het verwerken en opvolgen van de respons.
Efficiënte combinatie van print- en digitale media
ESED heeft onder meer veel ervaring met het versturen van een gedrukte persoonlijke uitnodiging waarmee de ontvanger zich kan inschrijven op een landingspagina uitgevoerd in uw huisstijl. Deze methodiek verhoogt de respons op uw event aanzienlijk en is uiterst efficiënt. De bevestiging van de inschrijving die de relatie ontvangt dient meteen als toegangsbewijs. Aanmeldingen kunnen worden opgevolgd met een gedrukte en/of digitale reminder. En wat te denken van een programmaboekje, een hand-out of een mailing met een enquête om de tevredenheid te peilen of het versturen van een simpel maar zeker gewaardeerd bedankkaartje ná het event?
Unieke gepersonaliseerde landingspagina (PURL)
Een persoonlijke URL (PURL) is een unieke en gepersonaliseerde landingspagina speciaal gemaakt voor elke ontvanger van uw direct mailing of e-mailing. Het gebruik van een PURL in uw campagne biedt vele voordelen: u profiteert van een verhoogde respons, u kunt reacties real-time volgen en direct een reactie geven aan geïnteresseerde prospects, o.a. met een gerichte follow-up direct mailing. ESED kan u van dienst zijn met het ontwerpen en inzetten van de PURL’s voor uw actie of campagne. Gemiddeld levert een DM-campagne voor lead generation, klantonderzoek en productintroducties met een PURL en een gepersonaliseerde drukwerkuitvoering gemiddeld 7,5 a 10% response op. Zullen we samen eens de mogelijkheden bespreken?
neem contact op | offerte aanvragen | naar de printshop |